Jako první by měl ze špičky tankovat Barrichello, nejtěžší je Vettel
Jako první by měl ze špičky tankovat Barrichello, nejtěžší je Vettel |
Filip Fikejz - 18.10.2009 - FORMULE1 - výsledky |
![]() |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() Týmy formule 1 musí letos zveřejňovat hmotnosti svých vozů na startu závodu. F1sports vám na základě těchto údajů přináší odhad, v kolikátém kole by měl konkrétní jezdec poprvé zamířit do boxů na doplňování paliva. Od týmem uvedeného údaje odečítáme minimální hmotnost vozu s jezdcem 605 kilogramů a dalších sedm kilogramů jako rezervu na pokles váhy provozních kapalin, pneumatik a úbytek hmotnosti pilota. Rozdíl dělíme průměrnou spotřebou paliva na jeden okruh. Pro Interlagos uvedly různé týmy různé spotřeby, průměrná hodnota jejich údajů je 1,93 kg paliva. Tu jsme použili při výpočtu, jehož výsledky je pochopitelně třeba brát jako orientační. Týmy navíc mohou své strategie měnit na základě vývoje závodu. Z tabulky vyplývá, že s nejlehčím vozem jede Barrichello, který by měl stejně jako Räikkönen zamířit do boxů už ve dvacátém kole. O kolo později by je měl následovat Alonso a za další dvě až tři kola ostatní jezdci z první desítky. Výjimkou je Nakadžima, který by měl mít natankováno na 27 kol. Ve druhé polovině závodního pole zvolili strategii s menším množstvím paliva oba jezdci McLarenu a Heidfeld. Ostatní by měli na trati vydržet více než třicet kol. Nejtěžší vozy mají Vettel a Fisichella. Hmotnosti vozů před GP Brazílie
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Náhledy fotografií ze složky VC Brazílie