Výpis hmotností vozů potvrzuje podezření mnohých. Toyota se do první řady dostala s nejlehčími auty. Zdaleka nejtěžší jsou obě BMW.
Od váhy vozu je třeba odečíst 612 kilo, což by měla být hmotnost auta s jezdcem (605 kg) plus rezerva (7 kg). To se dělí spotřebou na kolo. V Bahrajnu asi 2,66 kilo. Výsledek je v posledním sloupci tabulky a ukazuje, v kolikátém kole přibližně pojede jezdec k první zastávce. Podle dolního boxu pak můžete odhadnout, kdo pojede jakou strategii.
|
|
Jezdec |
Tým |
kg |
zásoba/kola |
1. |
|
Jarno Trulli |
Toyota |
648.5 |
13 |
2. |
|
Timo Glock |
Toyota |
643.0 |
11 |
3. |
|
Sebastian Vettel |
Red Bull-Renault |
659.0 |
17 |
4. |
|
Jenson Button |
Brawn-Mercedes |
652.5 |
15 |
5. |
|
Lewis Hamilton |
McLaren-Mercedes |
652.5 |
15 |
6. |
|
Rubens Barrichello |
Brawn-Mercedes |
649.0 |
13 |
7. |
|
Fernando Alonso |
Renault |
650.5 |
14 |
8. |
|
Felipe Massa |
Ferrari |
664.5 |
19 |
9. |
|
Nico Rosberg |
Williams-Toyota |
670.5 |
21 |
10. |
|
Kimi Räikkönen |
Ferrari |
671.5 |
22 |
11. |
|
Heikki Kovalainen |
McLaren-Mercedes |
678.5 |
25 |
12. |
|
Kazuki Nakajima |
Williams-Toyota |
680.9 |
25 |
13. |
|
Robert Kubica |
BMW-Sauber |
698.6 |
32 |
14. |
|
Nick Heidfeld |
BMW-Sauber |
696.3 |
31 |
15. |
|
Nelson Piquet |
Renault |
677.6 |
24 |
16. |
|
Adrian Sutil |
Force India-Mercedes |
679.0 |
25 |
17. |
|
Sébastien Buemi |
Toro Rosso-Ferrari |
678.5 |
25 |
18. |
|
Giancarlo Fisichella |
Force India-Mercedes |
652.0 |
15 |
19. |
|
Mark Webber |
Red Bull-Renault |
656.0 |
16 |
20. |
|
Sébastien Bourdais |
Toro Rosso-Ferrari |
667.5 |
20 |
Základní čísla
Počet kol |
57 |
Délka okruhu |
5 412 m |
Délka závodu |
308,238 km |
Zpomalení kvůli palivu |
10kg=0,38s |
Spotřeba |
1 kolo=2,66kg |
Strategie zastávek: |
|
Na jednu |
27. – 33. kolo |
Na dvě |
12. – 15. a 33. – 37. kolo |
Na tři |
6. – 12. a 20. – 27. a 37. – 45. kolo |
|